fredag 8 oktober 2010

En update

Här kommer en liten update över vad som hänt här i Åbo på sista tiden. Först var det Lilla Wappen, då skulle studentmössorna svängas ut och in vid tolvslaget. Så nu får studentmössan vila till Vappen då den ska plockas fram igen. Såhär fin ser en in-och utvänd studentmössa ut.



Sen så var det meningen att jag och en från klassen skulle testa på speeddating. En fin namnlapp hade jag också lagat. Min speeddatingupplevelse blev väldigt kortfattad, vi gick in och sprang snabbt ut. Kvällen slutade istället på H&M. Såhär fin var jag med min namnlapp.
















Nu ska jag ta och gå och knacka på hos Miciz och så ska vi förhoppningsvis lägga upp lite klisterbilder på min hallvägg. Kanske jag lyckas locka med henne till Hese också?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar