torsdag 25 november 2010

Halare och hockey

Idag har jag varit på min första TPS match, på kanske 14 år, med tre trevliga klasskamrater som sällskap. Det var riktig fiilis i hallen, man sjöng med och klappade. OCH TPS VANN, så det är alltså en nöjd Elina som sitter här nu.
Tidigare idag hade vi syjunta och sydde fast halarmärkena på våra halare. Så nu är min halare klar inför morgondagens glöggrunda. Det enda som saknas är en plastmugg av något slag, men det hinner jag ännu fixa imorgon.
Nu ska jag läsa lite Snabba cash innan jag går och sover. Förhoppningsvis somnar jag inte mitt i läsandet som igårkväll. Godnatt!




















Såhär ser min färdiga halare ut. Ljuslila färg och halarmärken. Den svartvit-randiga tröjan hade jag på mig på TPS matchen, tyckte det passade så bra i och med att TPS färger är svart och vitt. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar