måndag 20 december 2010

Middag och äventyr

Ikväll har vi ätit middag på Dinos. Marie och jag åt oxfile som vanligt, och gott var det! Även Nathalie och Ina var med, så sällskapet var riktigt jees. Sen efter att Marie och jag skjutsat hem dom andra flickorna for vi ut på ett litet äventyr. Marie skulle visa mig ett gammalt flygplan på en skogsväg. Vi såg flygplanet, men på köpet fastnade vi i snön med bilen. Nå det var bara att ta fram spaden och börja försöka gräva loss bilen. Men det funkade inte, så vi övergick till att försöka knuffa loss den. Och funkade det? Inte riktigt. Efter kanske 20 minuter kom vi på den smarta ideen att försöka backa. För om bilen inte rörde sig framåt kanske den rörde sig bakåt? Och tillslut kom vi loss och just då stod jag utanför bilen med spaden i handen. Så när Marie fick bilen att röra på sig var det bara för mig att springa efter med spaden i handen och försöka kasta in mig i farten. Men oj vad vi skrattade och hade roligt. Denna kväll har definitivt varit helt toppen!!


My dear partners in crime.

2 kommentarer:

  1. ÅÅh, vi är så fina! Och tack för att du fastna i snön med mig, hade inte velat gjort det med någon annan, för vi hade så roligt!

    SvaraRadera
  2. Ohh varför VARFÖR for jag hem så tidigt ? Och missa allt de roliga ...

    SvaraRadera